dilluns, d’abril 07, 2008

Molins de Rei - Vilafranca del Penedès (45 km)

Tot i que quan vaig finalitzar l'altra vegada la caminada de resistència dels Castells de la Segarra (51 km) em vaig "auto-prometre" que no ho tornaria a fer mai més,... em vaig deixar "enganyar" una altre vegada, aquest cop per a fer la travessa de Molins de Rei fins a Vilafranca del Penedès.

El "números" de la prova van ser:
  • 45 quilòmetres
  • 1853 metres de desnivell positiu
  • màxim temps per a finalitzar: 13 hores
  • el nostre temps: 8 hores i 20 minuts
  • el millor temps: 4 hores i 10 minuts (quina màquina!!!)
  • mitjana de velocitat: 5,4 km/h
Realment és una prova interessant de fer, bastant dura per nosaltres que no estem acostumats a aquestes distàncies, però val la pena provar-ho per a veure fins on s'arriba!

Aquesta vegada ja no "m'auto-prometo" tornar-hi... sinó que crec que se n'haurà de fer alguna altra algun dia! (la Matagalls-Montserrat :P )