dimecres, d’agost 13, 2008

Japó - 12/08

Semblava que no podia ser! Últim dia ja a la capital, i malauradament... ja començavem a veure el final del viatge massa a prop!! :-(

Per aprofitar l'últim dia, vam deixar les maletes a la recepció de l'hotel, i vam tornar al barri de Ueno per anar a visitar el Museu Nacional de Tòquio, on vam gaudir d'una interessant exposició on s'explicava l'història del Japó a través de moltes obres d'art. Personalment, el que m'és em va agradar eren les diferents històries dibuixades a les teles... increïbles!

Sortint del museu, i com que ens quedava una bona estona fins a l'hora de recollir maletes i agafar el tren, cadascú va anar pel seu compte: un grup va anar a la zona de l'hotel, altres van visitar el museu de la Ciència, i jo, vaig fer una escapada altra vegada al barri de Shibuya amb la intenció de comprar alguns cd's més d'U2, en edició japonesa. Vaig seguir les indicacions de la guia, i vaig anar a parar a un parell de botigues ben interessants, i vaig poder comprar 4 o 5 cd que em faltaven a la col·lecció. Un dinar ràpid a la mateixa zona, i cap a l'hotel falta gent.

Recollir maletes, metro, i tren bala altra vegada: puntualitat exquisita, i llàstima que els núvols van tapar-nos altra vegada el Fuji!! Realment amb això no hem tingut pas gaire sort!!

L'última ciutat que visitaríem en aquest viatge era Nagoya, 4arta ciutat del Japó, capital de la zona d'Aichi. Allà, i després de descarregar el trepants a l'hotel vam anar a fer una bona volta, gaudint de la penúltima nit al Japó!! Digne de mencionar, la coreografia que ens vam muntar a mig carrer!!

Volta per la zona de la torre de comunicacions i les rodalies, soparet i a dormir!