dilluns, de juliol 17, 2006

Ja he començat a fer alguna cosa...

Uff, com sempre vaig força malament de temps, però aquest dies, esgarrapant una estoneta de cada lloc he pogut començar a fer algunes proves amb el blog, incorporant-hi alguns elements nous, sobretot enllaços cap a weblogs i pàgines de la gent que conec.
De moment, la motivació per a fer un weblog interessant m'està fent recuperar les ganes de mirar-me noves coses de tecnologies web, i de pas, pq no dir-ho, repassar-ne algunes que tenia un xic rovellades (sobretot CSS...)

També he incorporat els anuncis AdSense de Google. Ja tenia el meu compte creat, i l'havia incorporat al blog del MadTeam, i he aprofitat per configurar-ho i incloure'l aquí també. No em faré ric, però mira, si dóna per un cafè a l'any, tot això que tindrem.
Ara per ara, he incorporar el típic banner horitzontal, i l'he posat amb uns colors un xic disimulats, però em sembla que l'acabaré posant vertical i una mica més amagat.

Mica en mica aniré "millorant" el disseny del blog, i aniré incrementant els continguts: tinc pendents unes línies sobre Testing, sobre certificacions, etc... i a la vegada també tinc pendents alguns escrits en weblog de muntanya que tinc a la web del MadTeam

1 comentari:

eiximenis ha dit...

Jijijiiii... ànims, que estic segur que abans d'un més amb adsense arribaràs als 0.15€ ;-)

...recorda que si arribes als 0.3€ m'has de convidar a un café 8)