dimecres, d’octubre 10, 2007

The Police

Des del moment en vaig començar a escoltar música, sempre vaig decantar-me més per la música en anglès que cap altra, i puc dir que 4 grups eren les meves referències: U2, Queen, The Police i Dire Straits (després podria començar a afegir-hi els Iron Maiden, REM, Metallica i companyia).

Fins a aquest concert, havia pogut veure en directe a 2 dels meus ídols: U2 (increïble la sensació del primer concert seu que vaig veure) i QUEEN (encara que sense el referent del Freedy Mercury). I ara per fi, he pogut veure els THE POLICE reunits de nou!!

En una altra ocasió vaig poder gaudir del concert de Sting en solitari, però no és el mateix que veure'l junt al Andy Summers i al Stewart Copelaland.

Concert de gairebé dues hores, on van repassar la majoria dels grans himnes que tenen, i tot i que el so no era el millor (suposo que passa sempre en grans estadis a l'aire lliure), però veure'ls en directe recompensa qualsevol altra cosa.

El set list va ser:

1. Message In A Bottle
2. Synchronicity II
3. Walking On The Moon
4. Voices inside my head/When the world is runing dwon(you make the best of what still around).
5. Don´t stand so close to me
6. Driven To Tears
7. Hole in my life
8. Truth Hits Everybody
9. Every little things she does is magic
10. Wrapped around your finger
11. Do Do Do Da Da Da
12. Invisible sun
13. Walking in your footsteps
14. Can´t Stand Losing You/Regatta de blanc/Can’t stand losing you
15. Roxanne
————

16. King of Pain
17. So Lonely
18. Every Breath You Take
19. Next To You