dijous, de juliol 03, 2008

Celebració! 100 escrits, vacances, i cap a Islàndia!

Aquest podria ser un d'aquells missatge de "celebració" :-D

1. qui hagués pensat que quan vaig iniciar aquest blog, acabaria tenint més de 100 escrits!! En general són articles/escrits sense "importància", simplement és un "auto-bloc", però que carai! m'ho he passat força bé fent-lo i fa gràcia recordar algunes de les coses o fer-li una ullada a les fotos (em sembla que n'hauria de posar més...)

2. demà... vacances! un parell de setmanes sense haver de treballar és sempre una bona notícia!

3. i aquestes vacances... doncs a Islàndia!! Un dels grans viatges que tenia en ment des de fa temps. Seran 15 dies de gaudir d'una naturalesa espectacular, d'un viatge diferent dels fets fins ara (segurament s'assembla més a les rutes que havia fet pels Alps o els Pirineus que no pas a un altre viatge).

15 dies en els que espero veure paissatges increïbles, les cascades més bèsties, el glaciar més gran d'Europa, ocells a dojo (especialment frarets), etc, etc, etc [podeu veure aquí algunes fotos molt bones!]
Farem la volta a l'illa en 4x4 (uns 1.400 km), visitant un munt de llocs però a la vegada gaudint de fer alguna caminada tranquilament, dels relaxants banys d'aigua calenta, i des seure fora l'alberg de torn a disfrutar del sol de mitjanit... realment una experiència!

És d'aquells viatges que ja sé que just tornaré i em vindràn ganes de tornar-hi: a passar dies amb la motxil·la a l'esquena, a fer més excursions,... :-)

Si algun d'aquests dies tenim connexió a internet, i ganes :-)... miraré de penjar alguna foto! I si tot va bé, aniré recopilant informació del viatge per a fer-ne o bé uns quants articles, o bé un "mini-blog" amb tota la informació, per si algú està interessat en seguir els nostres passos i els pot servir d'ajuda!. Nosaltres hem aprofitat (i molt) i blog molt "currat" (aquí)... i m'agradria poder fer una cosa semblant.


En resum... avui és un bon dia

3 comentaris:

Joan ha dit...

enhorabona!!! vas começar a fer el blog molt més tard que jo, i no cal recordar que m'has passat la mà per la cara... però la cosa no quedarà així... per altra banda no cal que t'expressi el que està pensant el meu cerbell després de llegir les increïbles vacances que t'esperen el pròxims 15 dies i com no a l'agost, grrrgrgrrr EI DONCS QUE ET DESITJO UNES BONES VACANCES JEJEJEJEEEE

Isabel ha dit...

Eis!!!

Has oblidat de dir que durant aquests fantàstics 15 dies durant les 24 hores del dia hauràs de suportar a 5 persones al teu costat!! (o t'haurem de suportar) jejejeje...
I una d'aquestes sóc jo!!

Ester ha dit...

Nois! Estic esperant notícies vostres a través del blog... Espero que tot us estigui anant molt bé!
Jordi, felicitats pels 100 escrits, nosaltres ja t'atraparem algun dia ;)