dimecres, d’agost 02, 2006

FEEC - 100 cims - II

Ja en són 3! el primer cim de fora del Solsonès ja el tenim al sac: Sant Pere Màrtir (389 m.), a cavall entre el Barcelonès i el Baix Llobregat.

El dilluns, al sortir de treballar, vaig anar cap a la parada del metro de "Zona Universitaria" de Barcelona, i fent cas de la ressenya que un altre participant havia posat en el seu blog, em vaig encaminar cap a la ronda de dalt, la vaig atravessar i vaig començar a pujar cap al dipòsit d'aigua que ja es veu per sobre nostre.

Des d'allà ja s'intueix el punt on s'ha d'arribar (molt evident per la central amb les antenes), i es comença a pujar per un corriol, que a voltes fa pensar que un no és a 10 minutets del metro de Barna...

Es va pujant, fins un moment que s'arriba a un mirador, des d'on tenim dues opcions: seguir la carrertera asfaltada o bé pujar pel "camí de carena". Aconsello la segona opció, i en uns 10 minuts més, hom ja es planta al cim. I sorprèn! i molt!

No havia pujat mai cap a la serra de Collserola, i les vistes des del cim són espectaculars! es pot veure tot Barcelona, de Badalona fins més enllà d'Esplugues, i si és té la sort d'atrapar un bon dia, les fotos a fer són moltes!
Repetiré en breu alguna excursió cap al pulmó de Barcelona... ho recomano!


A veure si segueixo amb el ritme d'ascencions, i mica en mica ens podem anar acostant cap a la xifra màgica de 100!
Estic pensant en crear unes fitxes (a l'estil de les de la revista Vèrtex, però amb "cutre"), i penjar-les al blog del MadTeam i aquí, o directament crear un blog/web dedicat exclusivament a recopilar tota la informació sobre els cims que vagi fent... veurem...