dijous, de març 27, 2008

FEEC - 100 Cims - XXVII - Turó de la Magarola

Nova "excursió llampec" i 36è cim coronat, el Turó del Matall de Magarola (430 metres) a la Serra de Collserola.

Com ja havia fet en altres ocasions ja fa un temps, al sortir de la feina em vaig acostar amb cotxe fins a la Serra de Collserola, per la carretera vella de Cerdanyola, i des d'allà vaig fer una ascenció ràpida per augmentar la llista de 100 cims fets.

Va ser per la via ràpida, des del collet de Valldaura, resseguint un corriol molt tancat fins al Turó de Valldaura (on hi ha una torre de vigilància del foc), i resseguint el GR fins al vèrtex geodèsic del Turó de la Magarola.

Com sempre, sorprenen les vistes de Barcelona, i la sensació d'estar dins un bosc frondós a escassos quilòmetres de la ciutat. Molt recomanable, i millor anar-hi amb més temps del que jo tenia.

Amb aquest he completat els 4 cims dels 100 que hi ha per la zona de Collserola (Puig Madrona, Puig d'Olorda, Sant Pere Màrtir i Turó de la Magarola), però em queda pendent una excursió llarga, dedicant tot un dia a recòrrer aquesta serra. Si haurà de tornar aviat!!