dimecres, d’agost 27, 2008

FEEC - 100 cims - XXXVI - Creu de l'Aragall i Puig de les Agulles

Ja tocava "sobrepassar" aquest 50% del cims, assolit al sostre de Catalunya, i quina millor manera que recuperar les "escapades-post-feina" per arribar fins a dos modestos cims, però com sempre, amb molt bones vistes, a la zona del Baix Llobregat.

El dilluns, tot sortint d'HP, doncs una estoneta de cotxe, i em vaig plantar al costat de Gelida per arribar-me fins al primer dels dos, la Creu de l'Aragall (548 metres), cim coronat amb un vèrtex geodèsic, i tal i com indica el seu nom, amb la creu de l'aragall, una curiosa creu de pedra que es veu des de força lluny (des del segon cim del dia es podia encara observar).

Ràpida baixada, i amb un cop de cotxe més, m'acostava fins al peu del segon cim de la curta jornada, el Puig de les Agulles (653 metres), cim a cavall entre el Baix Llobregat i l'Alt Penedès, amb molt bones vistes cap un dels costats però malauradament, amb la visió d'unes immenses pedreres direcció a Vallirana.

2 cims més al sac! tan sols en falten... 48 :-)
A veure si aquesta setmana em puc tornar a escapar, i vaig pujant tots els cims que queden prop de Barcelona...


Creu de l'Aragall