dijous, d’agost 28, 2008

FEEC - 100 cims - XXXVII - Puig Vicenç (467 m)

Com ja comentava en l'anterior escrit, la idea era aprofitar aquest setmana i escapar-me a fer algun altre cim, i així ha estat: el Puig Vicenç de 467 metres, al Baix Llobregat.

Per a fer-lo, tenint en compte que no podia dedicar-hi massa temps, em vaig arribar fins a la urbanització Can Güell a Torrelles de Llobregat. Allà, al cap d'amunt dels carrers es troba la pista forestal del Puig Vicenç, tallada per una cadena.

Deixant el cotxe en aquest punt, cal començar a resseguint la pista forestal fins al punt de creuar per sota les línies elèctriques en un punt amb una forta corba a l'esquerra. Allà en parteix un corriol que en pocs metres arriba a un cartell indicador on ja trobem la senyalització cap al Puig Vicenç.

Cal desviar-se en poca estona cap a l'esquerra, i en aquest punt el camí es converteix en un corriol estret, ple de vegetació que ja s'enfila!! Es va pujant, i sense masses problemes s'arriba al cim. Bones vistes cap a Barcelona i la part sud de l'àrea metropolitana.

Llàstima que el dia tampoc acompanyava molt.
De baixada es pot recular pel mateix camí, o bé seguir la carena per un evident camí, fins a un trencall a l'esquerra que s'uneix amb un altre camí que ens torna a portar a sota les línies elèctriques, i d'allà fins al punt de partida.

En total: 53è cim, 1 horeta de sortida (mooolt relaxada...), i un xic defraudat amb la zona: cada vegada m'agraden més les urbanitzacions, i aquest en especial... doncs té molt que desitjar! En fi, no tots els cims poden ser iguals...