diumenge, d’agost 03, 2008

Japó - 01 i 02/08

Ep! Finalment ja som a les llunyanes terres del Japó! :-)

després d'un dia força llarg amb tantes hores de vol, cansament, menjars, etc etc vam arribar el dia 2 allà a les 9 del matí a Nagoya, aeroport situat entre Tokio i Kyoto, i passats els controls de visat i recollides les maletes, ens vam dirigir a buscar el tren (3 canvis), per arribar finalment a Kyoto, segurament la ciutat més "tradicional" del Japó, on ens hi allotjarem 4 dies més, fent alguna escapada cap a Nara.

Les primeres "sensacions" van ser "collonudes", i ... si exceptuem la calor/xafogor (infernal!!!), crec que totes les nostres espectatives prèvies sobre el país s'han vist superades de llarg!!

De moment ja hem començat la visita als nobrosos temples, jardins zen, etc i em començat a disfrutar (i molt!) de la cuina japonesa!! i tot just comencem!

I com no, i tot i el cansament d'una nit de dormirpoc/nodormir, no podia ser d'una altra manera i vam acabar anant a un karaoke :-) Un bon fart de riure!!!

Sayonara!

Anna - Genis ha dit...

Molts records per tots/es des del Nord de Suècia!!
Esperem que us vagi tot molt bé!!
SORT!!

PD: Ens han informat que el Roger no troba les 7 boles de drac, Ajudeu-lo que sino, no tornara tranquil a Solsona! :)